۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

انکار,کردن یا نکردن مسئله اینست

من بودن هرچیز را انکار می کنم
بودن یا حتی نبودن آن
فقط نمیدانم چرا
چند چیز را نتوانم انکار کنم
اما
من باید بتوانم همه چیز را انکار کنم
هر چیزی را
خودم
تو, حتی آسمان وخورشید
و برای انکار هایم می دانم دلایل ام چقدر احمقانه و بچگانه اند اما باز هم انکار می کنم انکار
من برای انکار آسمان و خورشید
عینک دودی سیاهم را بر چشم می گذارم
من برای انکار انکار تو می روم و با کس دیگری باز می آیم
من برای انکار زندگی , راه مرگ را پیشه میگیرم
من انکار می کنم پس هستم

۶ نظر:

  1. یاد یکی از شخصیتای کارتون سفرهای گالیور افتادم که اسمش یادم نیس
    کوچولو تپلوئه که همش ساز مخالف می‌زد

    پاسخحذف
  2. هیچ وقت تو آرامش نخواهی بود وقتی همیشه در پی انکار باشی
    بیشتر بنویس

    پاسخحذف
  3. اتفاقا انکار خیلی خیلی خوبه اما اگه واقعا براش دلیل داشته باشی .
    انکار عشق را / چنین که به سرسختی پا سفت کرده ای / ....

    پاسخحذف
  4. TO maryami:
    kheili khosh hal shodam ke shoma ro in ja didam va alan fek nemikardam be man in eftekhro bedin ke biain inja
    toTILE:
    man minevisam vali bishtar to pesian blog shayad inja ham biam
    to ZAKARIA:bale kamelan sahih

    پاسخحذف
  5. نه تنها انکار که تایید هم این روزها با دلایل بچگانه و احمقانه صورت می گیرد .

    پاسخحذف